Prinsessan

Hallå!

Nu har precis mina tjejerna som har sällskapat med mig ikväll gått hem och själv sitter man kvar, vaken och inte ett dugg trött.. Saknar min Karl, längtar till semestern och försöker glömma bort att resterna utav kvällens annanaspaj ligger i kylskåpet..

Idag har vi gjort så lite som möjligt, blev en veckohandling på ica maxi och en middag på Mc´donalds innan vi åkte hem för att göra en annanaspaj och invänta brudarna. Nu har jag fått min dagliga dos utav tjej surr och dålig tv så jag ska bara läsa lite bloggar nu för att sedan försöka somna i en nybäddad och kall säng :)

Imorgon hoppas vi på att solen skiner och värmen är åter så att vi kan åka på playdate i "loningsviken". Till kvällen blir det förhoppningsvis dans i hällesjö om partner till mig finnes?!

Åsa
Alma Sofie Stålnacke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0