Midsommarhelgen passerade fort och snart ä...

img_2561 (MMS)

Midsommarhelgen passerade fort och snart är det helg igen. Vart tar tiden vägen?! Nu har vi ju precis fått avnjutit några dagar med toppenväder och så har dom lovat regn imorgon istället.. Igår sov kusin Vincent över här hos oss för första gången och det gick jätte bra, han sov i Arvids säng och vaknade inte förräns vi var in och väckte honom imorse. Idag har dagen bestått utav en massa sol& bad, det blev ett stopp på Birsta för lite middag bestående utav McDonalds :D Jag hann också inhandlade en ny blåsa inför helgens kommande bravader! Imorgon kommer älskade Andreas hem, som vi saknar honom! Imorgonkväll blir det därför en massa mys! Min nya bil som kom till våran familj i Måndags är helt underbar! Det enda som går att anmärka på är soppa förbrukningen, men det kostar väl att ligga på topp med 200kusar och turbo.. Haha, ja nu är det ju faktiskt en familjebil också men jag måste erkänna att det känns bra att ha lite trycka i grejjerna. Nä nu ska jag somna om igen och invänta morgondagen :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0