Iförrgår var vi som sagt iväg och var mode...

img_2731 (MMS)

Iförrgår var vi som sagt iväg och var modeller för en dag och här är resultatet. Det var dock synd att de var så grymt dyrt att köpa bilderna så med mig hem fick jag endast två stycken bilder, till det ruggiga priset 1600 hundringar.. Idag har vi bara varit hemma, städat och gjort en massa nytta. Lite lek, bad och mys har vi klämt in emellan också :) Ikväll kom Andreas äntligen hem igen, nu har han jobbat 17 dagar i sträck och endast varit hemma 2 utav dem (en helg dessutom) Så imorgon ska han välförtjänat få vara hemma! En sovmorgon ska jag och barnen bjussa på också :) Till veckan har han semester också och som vi ser fram emot den. Nu sover alla mina hjärtan och jag ska försöka somna jag också :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0