Hej! Idag blev det allt som vi hade önskat...

Hej! Idag blev det allt som vi hade önskat, en dag med bad& stoj :) Vi var varit till "loningsviken" tillsammans med trevliga lekkamrater! När vi kom hem blev det en lång och skön vila innan vi tog tag i middagen för att sedan invänta kvällens sällis. Dan och Josse tittade förbi med ost& kex, en helt perfekt avslutning på dagen! Nu har jag precis lagt mig och ska till att somna. Barnen sover sött och imorgon är det dags för jobb. Jag håller även tummarna på att det är någon som vill vara med barnen imorgon kväll så att jag kan ut och skaka loss lite i hällesjö :) Men vi får se, en sak i taget. Nu ska jag sova, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0