Godkväll. Idag har jag äntligen varit iväg...

img_2580 (MMS)

Godkväll. Idag har jag äntligen varit iväg och inhandlat en ny tvättmaskin! Väldigt välbehövligt nu när vi varit utan i ca4 veckor.. Men det var inte det enklaste vill jag lova, Fyfan vad arrogant bemött jag blev. Jag fick inte hjälp för fem öre. Tjejen på avdelningen total ignorerade mig! Till slut fick jag tag på en annan kvinna från någon annan avdelning och då ville jag inte ens ha någon hjälp utan sa direkt att Den där Ska jag Ha och pekade på en utav dem! Hipps vipps fick jag komma längst fram i kassan och snabbt gick det. Jag hade så god lust att peka fingret åt tjejen när jag gick därifrån.. Men hur skulle det se ut när man drar runt på två barn. Ja det är ett under att jag ens köpte tvättmaskinen på den butiken men hade jag inte haft barnen med mig hade jag nog inte gjort det heller, men det var inte ens en ide att byta butik med två trötta ligister. Nu är "Bettan" iaf på plats och har redan hunnit med att tvätta två stycken maskiner. Lovely säger jag! Nu har jag precis lagt mig i sängen brevid mitt stora hjärta och lilla prinsessan, hon är jätte förkyld så jag undrar jag om det blir mycket sova för oss inatt.. Lill stackarn vaknar ju så fort hon hostar och kan inte somna om med tutten heller då hon är för täppt i näsan. Nä fy, jag hoppas att det går över fort! Imorgon är det jobb och mera jobb som står på listan för mig. Fyyy vad rooligt jag kommer att ha imorgon Medans mina hjärtan får vara hemma själva. Jaja det är smällar man får ta :) Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emma S

men titta var stor hon har blivit, din lilla bebis är ingen bebis längre ( var i och för sig länge sedan hon var det) När hon blir lite piggare så vill vi träffa er!



Kramar

2011-07-04 @ 22:27:28
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0