Den här pärlan stod hemma igår när jag kom...

img_2753 (MMS)

Den här pärlan stod hemma igår när jag kom hem. Tack hjärtat! Jag har önskat mig en sån ett bra tag nu och äntligen är den min. Eftersom att jag oftast har barnen själv 24/7 blir det aldrig någon träning för min del, en promenad här eller där känns inte som att det räcker, men nu finns ju åtminstonde möjligheten till att träna lite och det tackar jag för :) Första passet drog jag av redan igårkväll när resten utav familjen snarkade för fullt. Det var riktigt skönt och absolut något jag måste göra snart igen! Idag är det jobb som gäller, det är bara 8-16 så det är ju lugnt. Just nu håller jag på att marinera köttet till kvällens grillning och sen ska vi börja rulla neröver. Trevlig helg allesamans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0