Idag vaknade vi upp vid nio tiden och till...

img_1545 (MMS)

Idag vaknade vi upp vid nio tiden och till min stora förvåning var Andreas hemma! Han tog en pappadag idag och det har varit riktigt härligt att få lite avlastning med barnen :) Vi har varit i Kävsta, skottat fram huset och röjt upp efter den förgångna hyresgästen.. Vi blev kvar nästan hela dagen, handlade i Kovland innan vi åkte hem. Till middag gjorde herrn köttfärsås och spagetti :) Natta var här och vi gick tillsamans ner med Annica på Mi Fiestan. Jag var väldigt peppad och är väldigt nöjd med passet! Det var mycket roligare nu när man visste på ett ungefär hur man skulle göra :p Efteråt blev det tjugo min i solariumet! Nu har jag gjort undan disken och tvätten är hängd så nu ska krypa ner i sängen med mitt stora hjärta. Imorgon ska vi in till banken och kolla om det kanske kan bli hagmarksvägen för oss ändå :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0