Idag blev det en tur för mig och barnen ut...

img_1420 (MMS)

Idag blev det en tur för mig och barnen ut till moffen. Vi hämtade upp honom för att äta mat på Max och sen handla lite mat på maxi. Alltid trevligt att umgås med pappa. På tal om pappa så kom Andreas hem ikväll. Skönt, vi har kvällsfikat, surrat och myst. Alla sover nu, Arvid i sin säng trots att han är sjuk. Jag vill egentligen ha honom brevid mig då, men det funkat ju tyvärr inte med våran lilla säng på 160cm.. Men än verkar det gå bra, inte alls lika mycket hosta som tidigare nätter. Imorgon har vi en fullspäckad dag, Birsta med Carro och momma. En klippning och lite shopping kommer verkligen sitta fint! Nu känner jag att jag bara babblar.. Är sååå trött.. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0