Hjälp! Jag vill göra nått med mitt hår nu!...

img_0953 (MMS)

Hjälp! Jag vill göra nått med mitt hår nu! Jag fick ett presentkort på trudes utav mamma i julklapp, men nu återstår ju bara frågan vad fasiken jag vill göra.. Jag har alltid varit mörk och jag tror att det är min grej, och jag har alltid haft halv långt. Jag törs som inte klippa kort även fast att det är riktigt fint på de flesta.. Hm, kom gärna med förslag! Gärna nått som jag skulle passa i också :) Ja dagen idag har passerat i revy, vi har legat i sängen 2/3 idag. Myst och sovit. Barnen är fortfrande inte friska men hostan har gett med sig lite och nu är de mer snoriga istället. Men hellre det :) Ikväll tog vi vagnen och gick till Ip på skotermöte. Andreas åkte på jobb imorse så han missade ju det tyvärr. Vi ändrade Kärlarne resan till den 26/2. Inget bra datum för mig då mamma är borta, så vi får väl se om det blir nått för mig. Arvid somnade för inte allt för länge sen, vi har ätit popcorn i sängen och kollat på rush hour 2. Jag ska nog somna snart jag också.. Har som inget annat att göra för en gång skull :p Imorgon känner jag att vi måste ut och göra VAD SOM HELST. Jag är som lite rastlös nu:) Idag har Förresten Alma druckit bebis saft för första gången. Detta trots att hon inte är fyra månader än men jag tänkte att det skulle vara lättare att ta flaskan om det var nått gott i den :) Hon sög på men gjorde en hel del konstiga miner under tiden. Det var nog en smakupplevelse som hette duga. Nä nu ska jag läsa några favorit bloggar och sedan stänga tvn. Natti!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Du är ju superfin i hårfärgen du har! :)

Men kanske en lite varmare brunfärg och kortare snedlugg?

2011-01-12 @ 13:29:47
URL: http://christinaajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din hårfärg är ju super fin men du kanske borde klippa håret typ lite under hakan bara? :) din ansiktsform passar ju otroligt bra till den frisyren :) Annars kanske du kan klippa lugg som är en förändring men inte någon stor? :)

2011-01-12 @ 14:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0