Hej! Idag blev vi less på att vara själva ...

img_1525 (MMS)

Hej! Idag blev vi less på att vara själva så efter en välbehövd dusch efter frukost "kriget" hoppade jag och barnen i bilen och rullade till Birsta. Där mötte vi upp mamma, Kalle, Zaina och Mattias :) Gomamma bjöd på mc'donalds. Vi åkte sedan till tallnäs där vi fikade semla och busade i någon timme. Klockan fyra var vi hemma igen, gjorde lite nytta innan pappan kom hem! Jag skrev fel igår om huset! Det var inte idag vi skulle kolla på det utan det är imorgon :) Virrpannan.. Så idag efter middagen blev det lite familjemys. Barnen somnade ovaggat vid halv åtta. Det blev bara en vila på 20 min idag så det var inte så konstigt. Nu skulle jag egentligen behövt ta tag i disken men jag får ta den imorgon. Är slö ikväll, har bara läst bloggar och kollat på tv.. Och nu ska jag ta och sussa. Imorgon är det kyrkis igen! Äntligen, som vi har väntat. Så det är bäst att ladda batterierna! :D Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Så söt din lille plutt är :)

2011-01-30 @ 21:53:50
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0