Här sitter stor tjejen i bumbo stolen vi h...

img_1472 (MMS)

Här sitter stor tjejen i bumbo stolen vi har fått lånat utav Alice :) Hon är verkligen nöjd att få sitta och vara med. Arvid tycker att det är roligt också för då kan han ju leka med syrran bättre (ge henne saker& pussas på munnen) hehe. Idag har vi då varit på BVC i Liden. Barnen var jätte duktiga, Alma väger nu 7400 och är 65 cm lång. Arvid väger 13200 och är 87 cm. Eftersom att det var Almas första (två) sprutor har jag varit lite orolig hur hon skulle reagera, men precis som sin brorsan verkar hon vara en hårding :) De sover iaf väldigt gott här brevid mig nu så det verkar inte gå någon nöd på dem. Innan vi åkte hem ifrån Liden svängde vi förbi ett par kompisar, Emma& Anton. Där bjöds det på gott fika och suveränt sällskap. Vi blev kvar ända till fyra.. Typiskt att tiden verkligen ska flyga fram när man har det trevligt. Så fort vi satt oss i bilen på väg hem somnade mina trollungar så vi tog svängen förbi häreborg och köpte med oss en pizza hem. Efter maten lekte vi en stund men hamnade sedan i sängen och ja här ligger vi ju fortfarande :p Jag har precis sett klart en film och borstat tänderna så nu ska jag också sova. Imorgon ska vi in till Birsta, fika och handla lite mat är vad som står på att göra listan. Nä men Godnatt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0