God kväll! Ligger i sängen nu men kan inte...

img_1393 (MMS)

God kväll! Ligger i sängen nu men kan inte riktigt somna, har en väldigt förkyld och rosslande liten tös brevid mig.. Så fort jag ska till att blunda så hostar hon så hemskt. Min lilla lilla stackare :'( Imorgon åker vi iaf hem till Sundsvall igen. Trots en helt underbar "weekend" här i Lödde ska det bli väldigt skönt att komma hem. Helgen har tillbringats på stan, bland mysiga fik, hemma tillsamans med familjen och jag har även hunnit med att ligga i solariumet en sväng. Imorgon ska vi bara packa och ta det lugnt. Halv tre lyfter vi med planet och är hemma (förhoppningsvis) vid fem tiden. Nu ska jag ge min lilla piga lite bricanyl och hoppas på att hon vill äta och sedan somna om utan den dumma hostan.. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0