Truth

Hallå!

I helgen var vi näst intill helt barnledig trots att det inte blev någon skoter tur till Kärlarne för oss.

fredag åkte vi ut till Kläpp för att fira Chatarina. Arvid blev kvar där och jag hämtade han först på Söndag em. Allt hade gått toppen och när jag kom för att hämta honom blev jag så glad att tårarna inte var långt borta, man kan nog inte bli annat när man blir välkomnad med världens största kram :)

lördagen åkte jag, Alma och Andreas ut och sladde lite skoterleder. Vi stannade till i Nässjön och sotade några kolbullar också.

Klockan sex kom Carro och Peter förbi och hämtade upp Alma. Efter det blev det fullt ös medvetslös :D Nä skämt åsido.
Vi fixade iaf skjuts upp till Kärlarne och partajade loss lite :) Vi hade det jätte roligt och faktiskt utan några större incidenter. Vi hyrde en stuga och blev kvar tills elva på Söndags morgonen.

Igår (Söndag) blev lite utav en slappar dag. Carro kom tillbaka med lill gumman precis när vi kom hem. Hon hade varit exemplarisk. Ätit/sovit/bajsat :D Vi vilade en stund innan vi som sagt hämtade Arvid och veckohandlade.

Idag har vi varit hemma, röjt upp här lite och busat en massa. Klockan fyra var jag in och skrev på köpekontraktet för det nya huset. Andreas hann tyvärr inte hem, men jag fick med mig en fullmakt som nu är påskriven och skickad :) Nu ska vi bara invänta hus besiktningen så finns det ingen återvändo sen :D

Jag hade helt glömt bort att det var Mi Fiesta ikväll, så klockan 1825 när jag kom jag hem på gården fick jag skynda in med barnen och ge järnet till solgården för en timmes träning. Och jag kan lova att det märktes att jag missat två veckor nu.. Jag blev helt slut, ögonen bara hänger på mig nu.. Jag har precis duschat& diskat klart så nu ska jag stänga ner datorn och slänga mig brevid mina go grabbar.

Åh gissa om jag är glad! Vi är hus ägare på RIKTIGT till ett underbart hus med potential. Hihi, inatt ska jag drömma gott. Natti natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0