Idag har vi som sagt varit i farten hela d...

img_1560 (MMS)

Idag har vi som sagt varit i farten hela dagen :) Här sitter barnen och sover med riktigt osköna nackar på väg till Max för att äta lite mat. Vi började dagen med ett läkarbesök i Liden som gick jätte bra, dock fann de inte orsaken till Almas extrema hosta.. Men det satt inte i lungorna iaf och med oss hem fick vi bricanyl, så nu hoppas jag att den avtar. Idag har vi även hunnit med en storhandling på Ica maxi, skönt att ha laddat både kyl& frys. Jag och barnen kom hem strax efter sex och vid halv åtta entrade vi sängen. Självklart somnade jag med och vaknade nu klockan tio när Andreas la sig.. Typiskt! Jag blir elak, sur och ledsen på samma gång varje ggn det händer omedvetet.  Jag skulle ju faktiskt göra en massa ikväll. Haha men nu är jag för "sur" och skiter i allt då istället. Jag har nyss kvällsfikat och ligger i sängen igen. Imorgon är det kyrkis mellan 10 och 12. Det är väl i tidigaste laget för oss, tur att det bara är i byn iaf. Jag är grymt sugen på hus nu iaf.. Vi bor jätte bra här i lägenheten men det skulle kännas så mycket bättre med något eget. Varje gång jag gör en massa fint här hemma känns det ju så bortkastat för jag vet ju att det är ju inte här vi kommer bo för alltid.. Nä nu får vi ta oss i kragen och skaffa oss ett riktigt hem så jag kan pyssla och dona för egen vinnings skull :D På fredag är det dags att träffa banken, det blev inget i Tisdags då Andreas åkte iväg på jobb men nu håller jag tummarna att allt går bra och att vi kommer därifrån med ett bra löfte :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0