Idag har det varit ett riktigt toppen väde...

img_1582 (MMS)

Idag har det varit ett riktigt toppen väder! Jag och barnen vaknade upp i Lögdö eftersom jag jobbade kväll här igår. Så idag efter lunch tog vi oss en tur ut till barnens farmor& faster då vi ända inte var på hemmaplan. Där bjöds vi på fika, trevligt sällskap och även middag! Lyxigt att slippa laga själv. Igår var det ju våran underbara granne Maria som stod för maten, hehe jag börjar bli bortskämd. Efter besöket i Kläpp åkte vi iaf förbi Hemma för att gå på skotermöte. Det var inte så stor tillslutning men vi håller tummarna för flera på Söndag då det är medlemsmöte inför Kälarne resan! Nu har jag precis slutat jobba iaf, Robban sover och barnen likaså så vi stannar här inatt igen. Det är lika bra då Andreas sover som en stock hemma efter ett att ha varit vaken i 40 timmar.. Imorgon ska vi upp tidigt och åka på kyrkis hemma i Indal. Mamma följer med och det passade perfekt för då får hon följa med och kolla på huset innan hon åker hem:) Nu ska jag ta och krypa ner mellan mina små gryn och inta min skönhetssömn. Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0