I Eftermiddags hade vi en nöjd kille här h...

img_1684 (MMS)

I Eftermiddags hade vi en nöjd kille här hemma som äntligen har fått en ny matstol :) Det blev kämpigt att få honom i säng då han helst ville klättra upp och ner för stolen. Det är en tripp trapp trull stol som är begagnat inköpt här ifrån Indal! Helt suveränt att slippa köpa nytt :) Idag vaknade vi faktiskt i bra tid så vi hann gå till kyrkis och leka av oss lite. Det var inte allt för många barn men roligt hade vi ändå. Ikväll har barnen varit extra snälla så mamman och pappan har myst i soffan framför en massa bra program. Nu ligger vi i sängen och kollat på x games. Imorgon ska mäklaren höra utav sig till oss angående budet vi höjde idag. Så nu får ni hålla alla tummar och tår att det går vägen för oss. Min och Andreas skotrar är förresten inte klar så det ser ut som att vi blir hemma i helgen.. Jag har verkligen laddat men det känns som att det blir ganska värdelöst att ta bilen upp.. Imorgon ska jag och barnen in till Birsta för lite go lunch och lite BARA lite spontan shopping :D Man måste ju spara de få päsingarna man har på fall att det blir Hagmarksvägen för oss :) Nu ska jag väcka Lill gumman som sover i spjälsängen och ge henne mat så att hon klarar sig tills imorgon :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0