Åh idag är det ingen vanlig dag för idag ä...

Åh idag är det ingen vanlig dag för idag är det Emmas och hennes nyfödda dotters födelsedag! Grattis lilla söta Amanda till din födelse. Som vi har följt mammas blogg i väntan på dig. Nu får jag hoppas att allt har gått bra och att hela familjen mår bra :) Det känns som att det var igår vi var där på sjukhuset och födde själv.. Tiden bara rusar förbi och jag glädjs varje sekund jag får vara tillsamans med mina underbaringar :) Men en femte får jag faktiskt hoppas att vi blir i familjen innan vi är färdiga :) För det är ju helt underbart med de små liven som ska växa och bli ännu mer underbara. Just nu ligger jag i sängen mellan mina två små och blir lite väl sentimental, men kan man bli annat.. Det blev en lugn kväll för våran del. Väntar på att Andreas ska komma hem med ny bilen nu så ska vi kolla på The Facebook med en massa gotta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0