Man ska ha syrrans legginsar på huvudet, s...

img_1985 (MMS)

Man ska ha syrrans legginsar på huvudet, sådeså! :) När jag och barnen är hemma har vi oftast väldigt roligt, idag har det varit en sån dag. Vi har sprungit runt halvnakna nästan hela dagen, vräkt fram varenda leksak i soffan, poppat barn musik och båda tvna har stått på med bollis :) Till lunch gjorde vi våfflor och sylt, efter det ett obligatoriskt bad förr herr mini Nisse och en tupplur toppat på det! Ikväll har jag jobbat, vet egentligen inte vad jag gör vaken nu. Arvid sover med morfar eftersom att jag och Alma ska på utbildning i Övik imorgon. Vi åker halv sju härifrån och då slipper vi  förhoppningsvis väcka Arvid :) Nä nu ska jag försöka sova.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0