Hej! Idag blev det tidig morgon eftersom d...

img_1989 (MMS)

Hej! Idag blev det tidig morgon eftersom det var dags att rulla Uppöver till Övik för utbildning :) Jag, Alma, mamma och Stoffe var det som åkte och dagen har varit mycket lyckad! Alma har varit som en ängel hela dagen och inte sagt ett ljud, bara suttit snällt och lekt :) Det är sånna här dagar man blir extra stolt över sitt/sina barn. Arvid stackarn fick vara hemma med morfar, men det hade då inte gått någon nöd på honom. De hade varit ute på promiss, ätit pannkis och myst. Ikväll har jag jobbat lite, jag har varit jätte trött men inte herrn i huset så nu ska jag äntligen få lägga mig, imorgon har vi lite ärenden att uträtta så det är bäst till att vara pigg. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0