Godmorgon! Igår städade vi det sista ut lä...

img_2139 (MMS)

Godmorgon! Igår städade vi det sista ut lägenheten och lämnade sedan över nycklarna till Anna :) Det känns jätte bra att ha en mindre sak att tänka på. Nu kan vi äntligen lägga all tid på huset och bara vara hemma om så vill. Idag blir vi hemma, vi ska få lunchssällskap utav två små brudar. De har beställt pannkisar så igår fick jag och barnen besöka glassbilen så har vi något gott till det. Till helgen fyller jag ju år och därför hoppas jag på att kunna åka en sväng till birsta Ieftermiddag och handla lite smått till tårtan och godmaten så jag hoppas att Andreas kommer hem ikväll. Nä nu ska vi fika och sedan göra ett ryck här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0