Tjugoförsta september tvåtusentio

Godkväll! Uppdaterar återigen från sängen, som vi ny ligger fyra stycken i :p Nej vi har inte fått någon bebis än, men jag lånade hem en liten godsak från lögdö när mamma blev tvungen att fara på jobbet. Och det går riktigt bra, alla grabbarna sover. Mini här fick nyss mat så nu hoppas jag att han sover hela natten :) Han ska faktiskt få testa Elias säng, men jag kom ihåg nu varför Arvid aldrig sovit i den. Jag är ju så mys sugen. De är ju bara för Goa att ligga och mysa med. Får hoppas att jag blir bättre på att ha bebisen som ligger i magen i egen säng för det är ganska packat här nu :p Vi har ju en storkille som mer än gärna breder ut sig. Idag har mamma varit här och bonat parkett golven åt oss :) Och imorgon börjar inte Andreas förrän två så vi ska äntligen hämta hit vardagsrummet :) Nog för att det är bra mysigt att ligga i sängen hela tiden men efter vardagsrummet så är ju allt på plats och det kommer bli oerhört skönt. Nu får vi bara hålla tummarna på att soffan kommer in hit, det är ju ett as till soffa. 4 och 90 lång.. Och den går bara att dela i tre delar. I huset fick vi ju kapa sönder ett fönster för att få in den :D haha. En glad nyhet inför helgen är att min kära vän Erica kommer hit! Hon har ju flyttat till Uppsala för studier så det ska bli bra roligt att äntligen få umgås lite igen. Jag känner lite press att trycka ut en unge innan men den verkar vilja stanna där ett tag till så hon missar nog den :( Men men. Huvudsaken att du mår bra när du kommer ut bara. Nä nu ska jag sova, alldeles för dåliga tider jag börjat med här.. Fy. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Sv. haha nä jag förstog precis hur du menade! :D.



Ha en toppen kväll!

Kram, Mia

2010-09-22 @ 21:05:46
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0