Sjuttonde september tvåtusentio

Denna regninga dag har bjudit på lite smått och gott. Började med att jag inte klarade ykb provet som jag var in och skrev på trafikverket klockan tio. Jag fick 46 och man behövde 48.. Attans, men jag tyckte jag var ganska duktig ändå med tanke på vilka kniviga frågor det var. Efter provet passande jag på att inhandla de sista tapeterna, jag bestämde mig för en vit tapet med silvriga blommor till vardagsrummet. Bilder kommer förhoppningsvis efter helgen då tanken är att tapeterna ska upp redan imorgon :D

Arvid och jag fick åka en sväng i lastbilen då vi hämtade stoffes epa som stod i Nacksta, Arvid åkte som en kung och verkligen njöt då han kunde se hela vägen för en gång skull. Satt i passagerarsätet och vinkade åt alla bilar vi mötte, sötnöten. En korv och glass på tillbaka vägen unnade vi oss :)

Kvällen har tillbringats med Andreas, Sara&Robin. Träffades klockan sju utanför kina i timrå. Åt jätte gott innan det var dags för hockey premiären. Timrå vann med 6-2 mot Frölunda och redan efter första minuten hade de satt första målet. Riktigt roligt, så det gör vi gärna om! Nu sitter jag nere i lögdö, kunde inte lämna arvid ensam här imorgon och allt så Andreas fick gott åka hem ensam.. Han ska åka cross imorgon så det skulle ändå inte blitt någon "mys" morgon.

Imorgon är planerna att jag och mini ska kliva upp i tid och bege oss till lägenheten. Hoppas att Per&Helene vill dyka upp och fixa med tapetseringen så att vi kan flytta in någon gång :D Men det ska nog gå bra, nu är det nära.

"Lillebror" i magen har inte gett några tecken på kläckning än så det är lika bra att hålla full fart. Ja men lillebror kanske ni undrar nudå? Och ja, jag tror faktiskt att det är en liten envis pojk som ligger därinne. Fråga mig inte varför men det är bara en mamma känsla :) Nä nu ska jag krypa ner med mitt lilla gotroll och invänta morgondagen.

Natti Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0