Sextonde september tvåtusentio

Ja, då har även den här dagen passerat.. Och vad hade den att bjuda på då montro? Ja inte blidde det någon liten bebis som vi alla hade hoppats på iaf. Bebis vill tydligen gona till sig i mammas mage ett tag till. För mig gör det faktiskt inget då det ändå är full rulle här ute.. Bara du inte gör som din storebror och kommer 10 dagar försent. Det vill inte mamma göra om :P

Imorse halv elva var jag till Elisabeth, min barnmorska. Allt såg bra ut, pinkstickan visade som alltid 0/0, 70/100 i blodtryck och ett sf mått på 35 cm. Huvudet låg fixerar i bäckenet så den borde kunna komma när som helst enligt henne :)

Efter bm åkte jag lite ärenden åt pappa för att sen åka tillbaka och sova lunch med arvid. Vi sov ända till halv fyra!! Det blev en blandning utav lunch och middags sovning där. Pigga och allerta åkte vi inöver birsta där vi handlade lite mat på ica maxi, kikade på ännu mer tapeter då det fattast till vardagsrummet fortfarande. Jag har deadline tills på lördag för då kommer Per upp och ska hjälpa mig med tapetseringen. Jag börjar känna stressen :P

Nu har jag mamma och kalle precis kommit tillbaka ner i lögdö. Vi var upp till Indal en sväng. Skulle försöka måla klart men självklart skulle den där förbaskade maskeringstejpen ta slut.. Nu har jag använt hela 6 rullar, vart ska detta sluta? :P Blir till att införskaffa lite nytt imorgon för att göra ännu ett tappert försök. På söndag är tanken att vi ska flytta in på riktigt, känns skönt. Men bara för att vi för en gång skull har planer för helgen lär det väl bli nått annat tok..

Nä nu ska jag släcka här och lägga mig brevid fisen som sovit inne på vårat rum alldeles själv medans jag varit borta. Självklart med lite övervakning från moffen som varit i vardagsrummet men ändå :P

Imorgon är det prov på trafikverket som gäller klockan 10. Ykbn here i come. Hoppas att jag spikar skiten och slipper den nå mer på fem år.. Jag har inte tid med detta längre :P På kvällskvisten hoppas jag att det blir hockey med andreas, sara&robin men vi får se :) Blir det inte det så ska jag iaf äntligen få umgås med min kära sambo på tu man hand. Och som jag har längtat!

God natt kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0