Min älskade

Jag måste bara få tillägna min älskade sambo en tanke. Han är nu inne på fjärde nattjobbs veckan och ärligt talat förstår jag inte hur han orkar. Nu har han jobbat 1600-0700 varje dag så han har ju sannerligen knappt hunnit med att sova och äta. Tydligen så skita gör man på arbetstid då man är betald, aldrig hemma numera. Hehe. Men även fast vi inte sett till han på ett bra tag nu så är vi ändå i hans tankar. Igår ringde han runt tio tiden och var lite less. Ville bara Tom snacka om en massa saker vi förhoppningsvis kan göra snart efter stoppen. Helt plötsligt säger han att han har kommit på ett namn. -Elias. Jag blev helt paff då vi varit inne på så många olika killnamn och nu det senaste Kevin. Men Andreas hade tydligen haft svårt med det och nu ville han ha en Elias. Andreas brukar aldrig om sällan komma med namnförslag så nu tror jag att jag är körd och måste ge Andreas det här :) Så från och med nu är det kanske en liten Elias i magentro? :):) Massa luftpussar till min käraste som nu JObbar röven utav sig för att vi "familjen" ska ha det bra *pussar i tusen*

Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Hej och välkommen in till stugan ;) höhö..

Kul att någon gillade det, alltid kul att få skriva av sig lite mer fakta om sig själv ^^



Aaah..fan vad coolt! Måste ha något med ödet att göra ;) höhöö..



Tack så mkt och lycka till själv! :D

Kramis!

2010-09-09 @ 20:17:53
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Erica

jag älskar Elias, det klingar rätt! Arvid & Elias

2010-09-12 @ 14:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0