Ja här är då en bild på sovrummet :) den g...

img_0297 (MMS)

Ja här är då en bild på sovrummet :) den gula väggen blir den kommande fondväggen. Jag är riktigt nöjd :) Arvids rum blev hel klart idag, ett stort tack till Pernilla som turligt nog hade en extra maskeringstejp rulle att avvara :p Jag höll på att avlida när jag märkte att tejpen inte skulle räcka och de inte fanns mer på tempo. Hade varit bra jobbigt att behöva åka därifrån utan att målat sista väggen.. Imorse var jag som sagt på Ttc, kan inte säga att jag uträttade mycket då våran lärare fick annat att göra.. Åkte hem strax efter tio, vilade med Lillgubben en timme innan han åkte på dollar med momma och jag till indal. Imorgon blir det nya friska tag, förhoppningsvis med lärare på plats. Nä nu ska jag lägga mig och slå igen ögona. Bäst att passa på medans man kan =) God natt!


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Haha lite less ;)

Vad fint!



Jag låg hemma och var sjuk igår. Så jag var inte iväg :/

2010-09-09 @ 07:40:37
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0