Helt otroligt! Nu är det en hel vecka sen ...

img_0381 (MMS)

Helt otroligt! Nu är det en hel vecka sen våran underbara lilla Alma kom till världen. Det är med blandade känslor jag ser tillbaka på veckan, det känns både som att vi haft henne föralltid men ändå som att det var igår hon kom. Tiden går helt enkelt för fort.. Jag vet inte om det är för att jag är så pass ung och redan tvåbarnsmamma som om  tiden vill åldra mig fortare:p Man märker iaf att gummsan börjar bli mer vaken. Vi har vant oss vid ammningen nu också så den kommer vi nog hålla på med ett bra tag framöver :) Idag vaknade vi som sagt upp i lögdö. Efter lite välling, bollis och en dusch åkte vi förbi hemma och hämtade barnvagnen för en hel dag på Birsta. Med oss hem hade jag och Alma nya kläder. Det enda storebror fick idag var två nya tuttar. Men det verkade han faktiskt ganska nöjd över :) Just nu ligger jag på soffan med en sovandes liten tjej på magen. Arvid somnade vid åtta, var riktigt trött efter dagen. Imorgon kommer förhoppningsvis våran Andreas hem! Jag ska iaf förbereda för tacos och mys framför tvn. Alma ska även få bada för första gången, har skjutit upp det flera kvällar nu.. Hennes navel lossnade ju igår, men jag vill att Andreas ska få vara med också. Så imorgon blir det bad, sådeså! Nä nu ska vi lägga oss med Arvid. Natti natt, kram!


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Varsågod. :)

Ingen brådska.

Kram

2010-10-01 @ 12:29:13
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0