Då har ännu en dag gått och lillgumman är ...

img_0474 (MMS)

Då har ännu en dag gått och lillgumman är nu hela fyra dagar. Egentligen känns det som att hon alltid funnits med :) Idag ändrades våra vecko planer drastiskt när det visade sig att Andreas blev tvungen att åka till Örebro på jobb.. Så efter att jag skrivit för ykbn skjutsade vi Andreas på jobbet. Svängde förbi momma en sväng sen, Arvid stannade där på middag medans jag Moa och Alma åkte till birsta en sväng. Handlade en overall påse från kapphal till mysan och tre bodysar till lillgubben innan vi åkte hem igen. Nu ligger vi hemma på soffan med fin besök utav Carro. Hon är snäll och sover här med oss så jag slipper vara helt ensam med barnen. Arvid somnade bums när vi kom hem så vi har hunnit surra en massa och snacksat på :) Alma har fått ännu mer kläder, hihi det tackar vi för. Imorgon är det dax för återbesök hos doktorn för Alma. Ska bli så roligt att se vad hon väger. Maten bara flödar i mina Brön så jag har fått börjat pumpa lite när stumpan ätit klart. Nu ska vi se klart CSI sen ska vi lägga oss och ladda för en ny händelserik dag. Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0