Andra september tvåtusentio

Hallå!

Ja då var månaden som vi längtat så länge efter äntligen här! September = bebisens ankomst.
Idag är det precis 2 veckor kvar till beräknad födelse, och som vi längtar.

Dagen idag har bestått utav en massa "lallande", lunch på ikea med mamma, helene och alla barnen. Vid tvåtiden åkte vi upp till Indal och jag fick äntligen de efterlängtade nycklarna till våran lägenhet! Efter middagen lämnade jag arvid med morfar medans jag knyckte mormor med mig åter igen till Birsta där det blev en massa färg&tapeter inhandlat. Hela lägenheten ska få sig en liten uppfrächning innan vi ska ta och flytta in, vilket känns jätte bra. Jag vill verkligen kunna trivas där medans vi tar tag i huset..

Igår var jag iväg till doktorn som tog en massa prover på mig då jag varit förkyld extremt länge nu. Han hittade felet, jag hade en sänka på 75 och tyckte att infektionen satt på mina luftvägar.. Typiskt då jag redan har svårt med andningen. Ja iaf kom jag därifrån med penicillin för tio dagar. Men jag tror faktiskt att jag börjar bli bättre redan och då har jag inte tagigt dem så de får nog vara tills vidare. Jag och tabletter går inte riktigt ihop :P

Imorgon vet jag inte alls vad som står på schemat. Tänkte iaf ta och hoppa i säng nu med en mysig junior och invänta de där härliga värkarna :) hehe.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0