Tjugotredje oktober tvåtusentio

Åh! Igårkväll skrev jag ett jätte långt inlägg och när jag kollade idag såg jag att det inte alls uppdaterats.. Fy vad bitter jag blir. Måste börja med att gratulera våran lilla fröken som idag blir en hel månad! Tiden har gått fort men ändå känns det som att hon alltid funnits här :) I veckan har det varit bloggtorka här, Andreas har varit hemma med oss så jag får skylla på att vi passat på att mysa istället :) Veckan har gått fort, vi har haft söndag varje dag. Vi har inte gjort just något speciellt, levt det vanliga familjelivet bara. Eller ja, igår var vi faktiskt in på Birsta en sväng och hämtade ut min nya Iphone 4! Lyckan är total. Efter birsta hämtade vi upp Kalle som skulle sova över hos oss. Mamma är borta och testkör nya bandvagnar men skulle komma tillbaka här ikväll. Kvällen och natten gick jätte bra :) Tur man har snälla barn. Imorse fick jag och de två minsta faktiskt sova till tio. Just nu ligger vi allihopa på soffan, Andreas har varit och bytt till vinterdäck på min bil medans jag och barnen tog oss en fika med Carro. Vi ska börja med maten nu för att sedan mysa ner oss i soffan. Ha en fortsatt trevlig helg allesamans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0