Sjukling

Ja då har man varit hos läkaren också, det är min astma som spökat men nu har jag fått starkare grejer som förhoppningsvis ska underlätta för mig vid förkylningar :) Kalaset gick dock på 1100 kronor.. Åh vad skönt att man fått mammapengarna från fsk då. NOT! Det har fortfarande inte tagit något beslut angående mitt ärende.. Snart måste jag fan börja jobba innan man blir bankrutt! Någon som vet vart jag kan jobba med en bebis på 1 månad? Aja, vi sitter hos mommen och moffen nu iaf. Väntar på att Andreas ska sluta jobbet så vi får ta och handla lite mat innan hemfärd. Barnen har förresten fått jätte fina kläder utav mormor, så nu är de likisar:D fast i rosa/blått då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0