Nu har vi precis lagt oss i sängen. Äntlig...

img_0680 (MMS)

Nu har vi precis lagt oss i sängen. Äntligen, det har varit en lång dag. Började med att Arvid vaknade i spjäl sängen klockan nio. Var bara att kliva upp och mysa en stund framför bollis :) Efter frukosten hoppade vi in i bilen och åkte till Härnösand och beslöjade släpvagnen. På vägen hem stannade vi först förbi hos gammelmomma och moffen på en jätte trevlig visit sen åkte vi och handlade en massa gott inför kvällen. Väl hemma städade jag medans Andreas gjorde tacos. Carro och Peter kom vid halv sju :) Kvällen har tillbringats framför tvn med en massa gott. Andreas somnade i soffan när de andra åkt och dör ligger han än. Jag har precis duschat men ska försöka somna nu. Imorgon jobbar jag med Robban, tanken är att vi ska kolla lite skotrar :) på kvällen hoppas jag att Andreas hittar på nått roligt med mig. Sk försöka fixa barnvakt några timmar för på söndag åker han iväg och blir borta i två veckor :( Det passade iaf ganska bra eftersom vi ändå åker på semester på måndag. Ja men god natt nudå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0