Fjärde oktober tvåtusentio

Ja då var helgen över. Jag måste säga att den gick riktigt fort.. Andreas kom hem i fredags och åkte iväg igen igår. Det är tur att jag har så underbart snälla barn som håller mig sällskap :) ihelgen har vi hunnit lekt med lite kompisar, myst, jobbat men också åkt på mjölkstockning.. Det är så typiskt. Med Arvid råkade jag ju ut för det tre gånger. Jag hoppas verkligen att det försvinner snart, vill bara kunna amma normalt. Idag har vi varit och storhandlat på Ica maxi tillsamans med mamma&kalle. Sitter i soffan nu framför CSI med en sovandes Lill gumma i famnen och en smarrig karra påse i hand. Är dax att pumpa lite snart och sen natta kudden. Imorgon kommer Margareta hit och har med sig vågen :) Det ska bli så roligt att se vad Alma väger. Nä men godnatt då, kram!  

Kommentarer
Postat av: pernilla

Den är tokskön! Kommer vara min bästa vän i vinter vill jag lova :) Ja dom är hemskt dyra, men den här är inhandlad i turkiet så den gick lös på 300:-! Dock får vi se om den håller i tvätten ;)

2010-10-05 @ 18:42:36
URL: http://dearpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0