Ny vecka och nya möjligheter. Jag längtar ...

img_1012 (MMS)

Ny vecka och nya möjligheter. Jag längtar redan nu till fredag då äntligen vårat stora hjärta kommer hem till oss! Sen är det en annan femma att jag måste jobba och inte kan följa med till åkersjön.. Men that's life. Denna helg har varit lite varierande, i fredags blev det mys med barnen med pizza&film. Vi la oss i tid och sov länge på lördagen. Gjorde birsta en snabbis för att byta lite barnkläder och hitta en festblåsa åt mig. När det var klart åkte vi till mormor och myste tills barnen skulle lägga sig. Jag själv blev hämtad halv tio för en utekväll på stan! Trodde faktiskt först att det skulle bli tråkigt när klockan var så mycket och allt men icke då. Jag njöt utav kvällen och när jag kom hem vid halv fem slocknade jag som en stock. Fick sovmorgon då mamma var uppe med barnen. Men pigg var jag ändå, jobbade med Robban på kvällen. Kände lite skuld att jag spenderat en del på lördagskvällen men nu är det igenjobbat :p Hehe. Nu har vi precis klivit upp, ska göra lite frulle och sen försöka bege oss ut. Fint Väder idag så det passar bra att ta en ute dag. Nä nu ska jag utfodra mina barn :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken jättefin blogg sida du fått nu.

Kram och pussa på Arvid & Alma från mig.

Saknar er!!

2010-11-22 @ 18:01:07
Postat av: Frida - blivande mamma

hahaha jag tycker ju inte om té :P

Vad fin blogg du har nu :D

2010-11-22 @ 20:03:52
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0