Nu ska vi precis gå och lägga oss :) Idag ...

img_1094 (MMS)

Nu ska vi precis gå och lägga oss :) Idag har vi varit hemma och inne hela dagen. Vi har städat lite, lekt och slöat. Till middag åt vi upp Andreas kvarglömda matlåda från gårdagen. Faktiskt riktigt skönt så slapp jag laga mat :D Arvid somnade halv nio, jag skulle stryka lite gardiner ikväll men det har jag inte gjort. Jag och lillgumman fastnade framför tvn. Jag har också hunnit blivigt medlem i barnens bok klubb och Disney klubben ikväll. Vi har ju faktiskt inte tänkt köpa något speciellt till barnen i julklapp så då passade ju de här bra. Arvid han ska få lite smått i julklapp (de större sakerna har han fått önska sig utav momma) och Alma ska få ett babygym. That's it. Nä nu ska jag somna till CSI. Imorgon ska vi visst till Liden och träffa Tandhyginisten. Så nya däck får vänta tills på onsdag :) Natti natt.


Kommentarer
Postat av: KIKKI

sötnosar! :)

2010-12-03 @ 07:56:37
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0