Idag har jag och barnen följt med pappa oc...

Idag har jag och barnen följt med pappa och Kalle till gnarp med ett traktor däck. Vi åt en jätte smarrig lunch buff'e på kronans innan vi drog en sväng på birsta. Pappa inhandlade två nya pyjamasar åt Kalle. Vi hann även med en fika på charm och tre blöjbyten innan vi rullade hemöver. Inatt sover vi över här i lögdö. Klockan blev så mycket och Arvid somnade så det kändes bara dumt att åka hem. Imorgon ska vi försöka komma hem i lagom tid. Saknar vårat hem just nu:) Åh äntligen har min blogg blivit ny&fin! Super duktiga anna har gjort den. Gå in på annaform.se och se vad hon kan göra för underverk. Nu ska jag somna, har varit jätte trött hela kvällen. Natti natt.


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Hehe ja vi får tjata på leman :)

2010-11-23 @ 10:41:29
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Emma s

Åh va fint det blev! Genast mycket roligare att läsa. Jag har funderat på att beställa en design jag med, men vi får se.



Hoppas allt är bra med er!? Kram

2010-11-23 @ 18:01:54
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0