Home Sweet Home

Hallå! Då sitter vi på tåget mot Sundsvall. Arvid har precis somnat till och Alma har inte ens vaknat :) Idag fyller Andreas år, det var därför vi bokade en sån tidig resa men nu kommer han tyvärr inte hem eftersom det är två veckors jobb i Söderhamn.. Så himla typiskt, han fick iaf en liten "present" nu när han la sig, julkorten som vi knäppte på barnen igår :) De blev helt ljuvliga. Nu måste jag bara hålla mig från att lägga upp dem här på bloggen innan jul. Mamma håller på att lösa våran skjuts från stationen och hem klockan två.. Det verkar inte gå nå bra, ingen vänlig själ som vill plocka upp oss? ;p Min bil (mercan) började läka olja innan vi åkte neröver så den står parkerad i lögdö tills vidare så ska jag och barnen åka nått i veckan blir det tyvärr med bmwn.. Funderar starkt på att åka in och byta in den mot min älskade avensis. Ja vi får se hur det går med den saken. Nu ska jag vila mig en stund medans alla sover, snart är vi i Stockholm. Tror det blir lite mat på pizzahut :D Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: irre

ojoj en toyota?! :D

2010-11-07 @ 14:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0