Hallå! Idag har vi haft ett toppen väder s...

img_0923 (MMS)

Hallå! Idag har vi haft ett toppen väder så självklart blev vi tvugna att gå ut en sväng och rasta Arvids nya snowracer :) Med oss hade vi Carro som kom på besök. Var ute en stund och härjade på innan det var dax för lunch. Våfflor hallonsylt och glass, jätte smarrigt! Klockan två åkte Carro igen och jag och barnen hoppade i säng. Somnade gjorde vi allt.. Vaknade inte förräns klockan var fem! Helt sjukt vilka otroligt snälla barn jag har. Efter middag och lite lek tittade momma, Kalle och Moa förbi. Nu kollat jag på CSI mellan barnen, ska ta och knoppa igen jag också. Imorgon är det full rulle för oss, drakborgen, mathandling, tvättning och paket hämntning är några saker som står på listan. Bjuder här ovanför på en bild på den läckra mamman i sambons nya gubbkeps. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0