Hallå! Gårdagen bestod utav en massa måste...

img_1117 (MMS)

Hallå! Gårdagen bestod utav en massa måsten. Andreas jobbade förmiddag och mötte upp mig och barnen på familjenrätten i stan. Där gick allt snabbt och smidigt:) Efter det åkte vi till lögdö där Andreas gjorde iordning skavankerna på husvagnen. Bjöds på tacos innan vi styrde skutan hemöver. Det blev en lugn kväll, alla fyra somnade i sängen vid nio. Jag klev upp vid tolv och målade fönsterbrädan i köket. Jätte bra blev det! Nu är det bara till att måla de andra tre resterande.. Imorse åkte Andreas till åkersjön med husvagnen. Jag och barnen har varit på julfest i Söråker med mamma& Kalle. Där träffade Arvid tomten för första gången. Han blev rädd men glad när han fick sitt paket. Ikväll är jag med Robban så vi sover över här inatt. Imorgon blir det om vädret tillåter en sväng på julskyltningen i Timrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0