Godkväll! Idag har vi varit ute i svängen ...

img_0894 (MMS)

Godkväll! Idag har vi varit ute i svängen sen efter lunch. Var på besök hos doktorn i Liden där de konstaterade att jag har väldigt fina och friska barn :) Alma vägde nu 5505g och Arvid 13 kilo. Bara kärlek:D Efter doktorn bestämde vi med mamma "momma" att vi skulle synas i birsta. Lättare sagt än gjort när man kör en bakhjulstriven bmw.. Väl i birsta var vi nästan själva. Skit lite folk och ändå har det ju inte kommit så mycket snö, ska folk stanna inne resten av vintern också? Skönt isf för det var en toppen eftermiddag på birsta. Innan vi åkte hem skulle vi handla inför helgen och kommande veckan så vi slipper det när Andreas kommit hem. Jo hejsan, Arvid var verkligen jätte trött och grinade sig igenom Ica maxi. Han grinade även hela vägen hem och ända till sängen. Efter vällingen somnade han på stört.. Likaså mamman. Så nu har jag vart vaken en halv timme, var tvungen att plocka in det sista från handlingen och utfodra den minsta :) Nu har vi lagt oss i sängen igen. Imorgon är det kyrkis som står på schemat, hoppas att både jag och sonen är utvilad så vi orkar oss ut i snön :) Vi ska även invänta pappan som förhoppningsvis kommer hem. Ihelgen jobbar jag hela långa helgen. Från fredag 11.00- söndag 00.30 så det skulle sitta bra med lite avlastning :) Förresten en läskig sak som jag såg nu när jag var uppe var att dörren inte var riktigt stängd! Jag hoppas för allt i världen att ingen är inne i lägenheten nu. Jag är så töntig att jag inte vågar kolla heller :p Men godnatt på er nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0