Mamammaamma

Det är allt arvid säger nuförtiden, åt allt! :D Det är så roligt att höra, men jag hoppas för guds skull att han lär sig pappppappappapa snart också :D Så inte mamma blir så uttjatat redan.

Igår kväll blev det en riktig toppen kväll, jag brukar faktiskt inte ha så roligt på krogen men igår var det riktigt bra! Jag tror det kan bero på att det var relativt mycke kändisar, jag är inte så mycket för att surra med massa nytt folk när jag är ute sådär och speciellt inte när man är ute och är nykter ;o

Kvällen började bra med en sväng på kina med jori&erica. Åkte sedan på föris hos kristoffer&vickan i granlo, där blev vi kvar tills klockan var strax innan tolv. Vi gick direkt till momento palace och blev kvar där hela kvällen. Klockan två blev det lite skjutsningar och sedan en sväng på max så jag fick äta mina älskade lökringar! :D Jag kom hem halv fyra efter en massa utsvävningar med folk som skulle hem. Tur man är super mamma för arvid vaknade kvart över sju! Nä jag var faktiskt inte speciellt fräsch då, så min underbara mamma "mormor" ställde upp och passade mini en stund så mamma fick sova lite extra.

Idag har vi inte alls gjort mycket, packade ner arvid i ny vagnen som moffen var iväg och köpte igår. Mamma tog med honom och gick en sväng till stavreviken medans jag och robban diskade.

Arvid har jag precis lagt i sin säng, han fick lite välling nu eftersom han fått en liten dum ovana att somna utan vällingen, men jag ska inte klaga för det är väldigt skönt att han är sån som kan somna precis vart som helst:P Men jag vill ju gärna inte att lillstackaren ska behöva vakna upp mitt i natten och vara hungrig istället. Jag har spanat lite fb nu iaf och ska ta och dejta kudden.

Imorgon är det lektion mellan 14-16.. Mer vet jag inte vad dagen har att erbjuda. På fredag smäller det också, då är det dags för e, hoppas det sitter. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0