1 mars

Hallå!

Måndag igen och allt börjar rulla på.. Jag jobbar ikväll, har varit och badat med robban idag. Blev inge skola då jag inte kunde skicka iväg arvid någonstans. Synd eftersom det är första världskriget just nu på historian..

Kälarne turen blev riktigt lyckad, det känns ju i kroppen efter nästan trettio mil vill jag lova. Men det är det lätt värt (:

Iveckan är det jobb och skola som gäller och sen på torsdag åker jag och arvid till moster&mats i alingsås. Jag längtar så mycket! Ska bli så roligt att träffa dem igen.

Ikväll åkte andreas med tåget till kiruna, han kunde inte åka igår det var strul med pelletsen hemma. Nu kommer vi inte synas på en och en halv vecka ;´( buhu..

Nä robban ligger och snarkar nu och jag ska ta och kila in till arvid som också sussar. Imorgon är det skola och sen vara med robban. Kanske börja kika över packningen.

Nä men godnatt då =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vem är robban :P? Nyfiken :P

Okej, ja man kanske kommer göra så nu med. Ingen aning han berättade ingentng sånt så det ska bli spännande och se vad dem säger och gör :)

2010-03-03 @ 09:34:05
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja men just det ja. Det var ju han :D Trodde du hade en hemligbeundrare ;) Thihi

2010-03-03 @ 16:26:31
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0