9 juni 2010

Helgen i stockholm med klassen var över förväntan :) Alla verkade dock få hemlängtan på lördagen så vi skippade staden och åkte hem på en gång. Och det var inte heller fel må jag säga, både arvid&andreas var hemma när jag kom hem. Vi myste på hela eftermiddagen innan vi åkte inöver staden, vi åt på biteline och gick sen en sväng på crousingen innan det blev hemfärd och natti för oss.

Nu börjar det närma sig, idag är sista dagen man är studerande då :) Imorgon smäller det, egentligen är det inte någonting jag vill göra. Det är faktiskt ganska skönt att ha skolan att komma till. Nu ska jag helt plötsligt vara hemma och vara mamma på 210% Lite skrämmande faktiskt.

Idag har det iaf varit fullt upp, jobbat med robban, flängt på birsta och inhandlat det sista inför både studentfirande och ett års kalaset som nalkas på lördag. Jag har precis satt in lillgubben i tidningen, och en annan liten överraskning som ni kan läsa om på fredag i st :D

Idag var jag in till barnmorskan också, mamma och arvid följde med mig :) Vi fick lyssna på hjärtljuden som låg på 154, vi mätte också magen som hade måttet 25 cm. Allting såg bra ut, förutom när vi tog prover på mig. Jag har på tok för lågt järnvärde, 100 låg det på den här gången. Aj aj, och jag som har slutat med mina järntabletter. Jag fick lite skäll så nu måste jag börja igen. Jag blev faktiskt förvånad för jag känner mig ovanligt pigg nuförtiden faktiskt. Fick en ny tid till på måndag om jag inte minns fel. Så det gäller att varva med järn tabletter och tårta nu i helgen så man slipper få blod :P

Nä nu ska jag ta och knyta några rosor och lägga fram lite kläder till morgondagen. Köpte lite nya mamma kläder på hm idag, kunde inte hålla mig de har ju allt för fina tuniker där. Ett par jeans fick också följa med i påsen hem, inte allt för dumt faktiskt :) Natti natt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0