18 juni 2010

Hallå!

Idag har dagen bestått utav jobb. Åkte ner till lögdö alldeles för tidigt imorse kändes det som.. Varken arvid eller jag hade vaknat till riktigt. Tur mamma var hemma och kunde mysa med oss lite:) Vi packade in oss i bilen och tog en lunch på lillpizzan i sörberge. Svängde förbi helene och lekte med barnen en stund innan det blev glasspaus och hemfärd. Arvid var skit trött så vi skyndade oss in i våran bil så han fick somna i farten:P Åkte och mötte upp andreas för middag på donken, bytte bil och åkte hem. Ja det var våran dag det..

Imorgon ska vi åka och mysa på himmlabadet, hoppas på en lugn och skön dag. Får se hur det går med det :D

Sättna i helgen är det också, måste ju dit och heja på teamet och lillpappa. De var upp nu ikväll och lånade med sig husvagnen, jag håller tummarna att den är super städad när den kommer hem igen :P

Nä nu ska jag lägga mig igen och snarka på med mina grabbar. Råkade ju förstås somna när jag la arvid vid nio.. Därav mitt bloggande den här tiden:D Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Då ska det bli fler magbilder ;) med jämna mellanrum.



Åh vad gott med donken. Nu är det nog dags för frukost :P

2010-06-18 @ 09:16:42
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0