15 juni 2010

Hallå!

I torsdags var det då den stora dagen för mig, jag tog studenten! Dagen var kanon bra, somnade lealös och ovaggad innan klockan tio och jag kan förstå varför. Tack alla som gjorde mig dag underbar!

På fredagen var det bara upp och hoppa igen, denna dag var det erica som tog studenten. Var bara att åka in till stan och fira henne :) De hade verkligen tur, när de klev av lastbilsflaket började det regna. En till stor sak på fredagen var att jag och andreas förlovade oss. Äntligen kanske man kan säga, eller så har herrn förstått att han aldrig kommer slippa ifrån mig :P Vi skulle egentligen fira med god middag på staden, men bägge var trötta och sluta så det blev myskväll hemma istället.

Arvid fyllde ett år i lördags! Min lilla gobääs har blivigt storkille.. Vi hade inte speciell tur med vädret så det blev till att trängas här inne hos oss. Men det gick bra ändå :) Massa trevligt främmande och en massa paket fick han!

Idag är det tisdag, jag och arvid har varit hemma i två dagar nu. Vi har sovit bort nästan hela dagarna, men det är vi värda :) Har ju varit dåligt väder ändå och mys kan man ju aldrig få för mycket utav.

Imorgon är det dax för ett års sprutor så vi ska pallra oss upp till liden. Jag hoppas att det går bra, men arvid är så duktig så det ska nog inte vara några problem.

Jag jobbar bara torsdag dag den här veckan, så det kommer nog bli en hel del mera mys. Jag har inte hunnit smälta att skolan är slut än, men det sjunker nog snart in. Lite läskigt känns det faktiskt, vad ska man göra nudå? :/ Ja det löser sig nog. Nu ska jag framkalla lite bilder och vänta på att andreas kommer hem så ska jag sova sen. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu hittade jag igen dig :)

2010-06-17 @ 11:37:26
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0