Kan inte sova.. Båda mina älskade grabba...

Kan inte sova.. Båda mina älskade grabbar ligger och snarkar på för fullt i sängen, själv sitter jag vaken och gör ingenting speciellt. Arvid och jag tog en snabb vila efter jobbet men jag tycker ändå att jag borde vara trött nu jag med. Helgen började ju fint, löning är aldrig fel:) efter att ha betalat av räkningarna blev det en tur på birsta igår. Inhandlade nya mamma jeans leggins på Vero och en tunika på kappahl, så nu känner man sig fräsch igen :p efter birsta åkte vi och träffade sara som visade sin gamla moppe för moa, den var jätte fin så nu har moa fått sin första moped! Blev hemmagjord pizza till middag, hyrde en film och åt chirre med dirre till kvällen. Vi valde att sova över i lögdö då jag jobbade förmiddag idag också :) Arvid vaknade i sin säng vid halv tio, frukost och lek för att sen somna i vagnen då vi tog en promiss in till bruket :) kvällen har varit riktigt lugn, kom hem till oxfile och potatis som andreas stekte ihop på murrikan efter det kollade vi på film och höll på att somna på soffan.. Självklart skulle jag promt insistera på att vi skulle gå upp och lägga oss istället och då slutar det med att man sitter kvar ensam och vaken ist. Facebookar lite nu då men ska försöka slå igen mina ögon jag med, imorgon jobbar jag em så vi får hålla tummarn på väder så vi kan göra nått roligt tilsamans innan. Hoppas mobilbloggen funkar som den ska nu så jag inte babblat på i onödan :p Natti kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0