Onsdags mys

Hallå!


Var ett tag sen jag skrev här, har haft en hel del för mig under lov veckorna. Vi blev ju en till i familjen den 30 december, jag var iväg och skaffade mig bettan. Och jag måste säga att jag har inte kört en skoter som gått så fint som henne :) Jag är hel nöjd. Åkte upp till Åkersjön i samma veva och stannade tills den 4e. Då blev det 27- så vi packade bilen och åkte till varmare breddgrader (trodde vi) har haft oerhört kallt som alla vet om och det har det även varit här hemma. Nog har det gått åt pellets iaf.. Elementerna var stekheta men ändå var det så kallt.. Jaja, nu är det lagomt iaf. Kollade nyss och det var 16- ute och 22 grader inne :)

Idag har jag varit hemma, är ju min lediga dag på onsdagar. Nu blir det dock schema byte, och då blir det fredagar som jag är lediga. Skönt det också men det har varit bra att haft en slappdag i mitten.. Men men, är ju som sagt bara ett halvår kvar nu.

Jag och arvid klev upp runt nio idag och fikade :) Mitt lilla matvrak åt nästan två hela laddningar med gröt. Men sen vart han en myskille. Låg i soffan fram till lunch, då åt vi lite mer och tog sen en sväng med vagnen. Inte så långt, jag som är så lat vände om efter en kvart :P Men arvid han ju brinna av innan iaf. Vi fick även besök utav camilla och en busig liten tilda. Hon har lärt sig att krypa, och det såg så roligt ut. Arvid blev nog lite sugen han också. Han blev förresten sju hela månader igår :D Grattis till han, stor killen min.

Hade tänkt ladda upp lite bilder, länge sen jag tömte kameran. Titta och njut :)










Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis till han i efterskott :)

Vad ska ni hitta på ikväll då?

2010-01-16 @ 14:03:24
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Postat av: eleine

Hej!

Vi har inte planerat nåt alls till helgen så det vore jättekul! :) Så det kan vi absolut göra brukar inte vara allt för svårt att köra ut Kim på en lördagkväll heller haha! Kram!

2010-01-18 @ 20:11:48
URL: http://annaelisabetheleine.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken tur att ni har fått varmare nu :) va ju inte så kul när vi vakna upp och det bara va 4 grader hehe.. saknar er och längtar tills vi ses nästa gång...imorn bär det av till thailand, ska bli skönt att sola o bada.. ha de fint och ta hand om er.. kramar!

2010-01-20 @ 09:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0