En vanlig tisdag

Hejsan!

Ny vecka och nu är det hjullastar utbildning som står på schemat. Jätte roligt men det är lite tungt med så långa dagar.. Jag har verkligen tur som har världens bästa mamma&pappa som kan ta hand om arvid medans.

Andreas har ju skaffat sig nytt jobb, numera jobbar han i nacksta på flygfabriken. Och då kan han ju bara inte vara hemma :/ Men nu är det inte långt kvar tills jag är klar med den här förbaskade skolan och får vara hemma med prinsen själv. Eller ja, själv&själv ;p

Idag har vi hunnit med ett skotermöte gällande kälarne resan och ett besök hos lille Charlie :D Han var så himla söt&liten!! Huga, man blir ju tårögd då man se de underbara små liven.

På mötet kom vi iaf fram till att vi blir 40 pers som åker sista helgen i februari och stannar lördag-söndag. Det ser vi fram emot! Har dragit med en massa trevligt folk så det kan inte bli annat än toppen.

På fredag direkt när vi slutar drar vi iväg mot åkersjön& skoternsjulafton. Carro ska följa med pajen, så det ska bli extra roligt både för mig och arvid som då får lite extra sällskap.

Nä nu ska jag ge mig och gå upp&lägga mig med mina prinsar! Natti natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0