20/1 2010

Hallå!

Veckan är full utav adr på skolan och jobb med robban efteråt. Är i lögdö inatt, börjar åtta imorgon och arvid ska vara med mormor så ingen idé att åka hem över. Idag var jag in till birsta en snabbis och klippte av mitt äckliga hår.Har verkligen haft problem med tovit hår sen alla skoterturer o dyligt så det var riktigt skönt att bli av med en bit :) Jag brukar alltid bli missnöjd vid klippning men ska försöka att inte gnälla allt för mycket nu.

Imorgon (idag) fyller mamma min 41 år. Grattis till henne! Detska vi fira med att ha ett ljusparty här i lögdö, det är så himla roligt&mysigt. Samtidigt som vi var i birsta drog vi en handling inför morgondagen också. Det blir paj&tårta som bjuds på. Jag hoppas nu verkligen att det är någon som vill komma hit och umgås med oss imorgon, du är varmt välkommen :D

Jag har sett mitt drömhus! Eller ja, jag och andreas var på en visning fär någon månad sen och nu är huset ute till salu igen.. Det finns ingen vänlig själ som sitter med en miljon i bakfickan till låns möjligen? :P Skulle inte vara allt för fel att flytta ifrån våran lilla "friggebod" till nått nybyggt och rejält... Men men, den som väntar på nått gott?


Nu är klockan bra mycket, robban har somnat och jag ska ta en snabb dusch och sen gå och lägga mig. Har adr imorgon som vanligt ska köra explosivt då :) Roligt! Men vi syns imorgon då?! Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: Erica

Det var verkligen roligt och mysigt! Tack för att jag fick komma :)

2010-01-21 @ 20:01:48
Postat av: Angelica

när ska vi träffas och snacka lite skit då ;)

2010-01-22 @ 10:10:37
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0