Sweet

Godmorgon!

Slutet på denna vecka då, tiden bara flyger förbi. I onsdags var vi på drakborgen med vincent&momma, där lekte vi som bara den :) Blev lite donken innan jag och arvid åkte hem och myste på. Torsdag hade jag ingen barnvakt så vi blev hemma eller ja, vi gick en sväng på kyrkis(: Lika bra, så vi får dagen att gå. Träffade tilda&camilla, carro&noel, emma&anton, eleine&alice och våra grannar :D Alltid lika roligt att träffa folk. I helgen jobbar jag, så nu är vi i lögdö. Hela familjen faktiskt. Efter att jag lagt arvid igår kom andreas förbi och hämtade upp mig så åkte vi till emma&johannes i timrå för att spela lite tv spel. Fick skjutsa hem joel också så vi drog en "genväg" förbi big boy innan. Kom hem vid halv tre, lilleman vaknade för en timme sen och nu ligger han på lekmattan och härjar. Vi pratade med moster igår, funderar på att åka dit på sportlovet. Hon skulle kolla om hon är ledig då, så vi håller tummarna för att det går vägen.

Idag hade vi ju hoppats på fin väder så vi hade kunnat gått ut och myst i solen, men jag tror faktiskt att vi kommer stanna inne. Andreas får sovmorgon, han åker till kiruna ikväll igen så jag känner lite med honom. Fy bubblan att kliva upp fem varje morgon... Jag är nog inte gjort utav de kalibrerna. Åtta, hm okej!

Igår efter jobbet lämnade jag arvid en sväng här i lögdö för han var så trött och så åkte jag och lillebror in över birsta. Jag var på jakt efter ett par jeans leggins jag såg för ett tag sen, ett par ljusa som var väldigt slitna. Självklart var dom slut nu och dom fanns inte heller i stan.. Men istället fyndade jag tre plagg för priset utav legginsarna jag egentligen skulle köpa. Jag fick med mig ett par svarta jeans leggins från vero, en vit/svart randig tunika från gina samt en svart jätte fin, tunn kofta också från gina. Super nöjd!

Nä nu ska vi hoppa in i duschen och sedan försöka oss på frukost =) Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0