Drakborgen

Hallå!

Idag har vi varit på drakborgen och busat med barnen :) Träffade angelica, lucas, linda, camilla&tilda. Arvid tog en power napp i början men sen var han igång. Inge krypande än, jag som hade hoppats att det skulle komma idag då han såg alla andra men inte då.
Arvid blir åtta månader på fredag, och stoffe fyller sjutton år. Det blir till att fira med en massa tårta :D Efter babylekis tog vi en sväng på birsta, fyndade en jätte fin tjocktröja på polarn och pyret så vi är faktiskt super nöjda med dagen. Just nu sitter jag och pluggar funken.. Nu ska den sitta.
Drog en sväng skoters med jåhanna ner till humpes viken förut och spanade läget inför lördagen. Körde upp lite så det blir bra underlag också. Mystiskt nog var det soppa torsk i min pärla innan jag kom iväg?! Hm, undra om det är någon som varit förbi och sugit en skvätt hmmm. Tror jag ska sätta span på tomten våran.


Här har vi arvid i full rulle på drakborgen :) Visar stolt upp de små grynen också

Kommentarer
Postat av: Moster

Mosters hjärta. Kramis till dig Arvid.

2010-02-11 @ 10:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0